Ada sesiapa nak ikut?

Yabedabeduuuu.....@nari

Ingatkan tak dapat dah. Rupanya dapat juga! Sukanyaaa...@sengihnampakgigi Ingat lagi entry ini, ahhaaa akhirnya nuffnang sudi juga memilih new blogger macam saya ini untuk join event itu and sekaligus dikreditkan RM50 dalam akaun nuffnang. Mak saya kata, "Ala 50 aje kalau 500 blh juga bayar duit kereta". Pun begitu saya tetap syukur dan suka ya. Zaman sekarang mana ada orang senang-senang nak hulur kita hatta RM10 pun ok! Lepas ni saya akan berusaha untuk join lagi apa-apa event nuffnang. Mana tau arini RM50, esok lusa lagi RM 50 akhirnya menjadi RM 500! Ameen @doa

Tapi, untuk mendapat kredit 50 ini WAJIB untuk datang event itu dan mendaftar sebelum jam 10pg. Dan pada 19hb berikutnya baru mereka akan kreditkan ke akaun kita. Pada masa yang sama juga saya dibenarkan untuk membawa seorang kawan. Kiranya event ini tertutup untuk orang-orang yang dijemput saja. So, sesiapa yang tak dapat jemputan tapi minat nak pergi boleh pergi dengan saya.

Ya, ya saya sangat berbesar hati untuk mengajak anda. Lady sahaja ok! Sesiapa yang berminat boleh leave a comment or email me at zainur1925@gmail.com. Boleh la juga dapat kenalan blogger baru especially B2B 2010. Sebab buat masa ni saya tak ada member lagi nak diajak bersama. And untuk bloggers lain yang dapat jemputan ni, boleh la jumpa di sana! Itupun kalau ada yang sudi lah...huhuhu...
4 Responses
  1. ♥S@R@♥ Says:

    sara nak ikutttttttt...huhu

    sbb sara terlepas nak join contest nuff ni.

    oleh itu sngt teruja bila ada orang offer ni..(sambil kenyit mata kat zainur)

  2. Zainur Says:

    Sara, boleh aje since memang zaya tak ada geng lg...and awak yang pertama yang request. So dengan segala hormatnya anda dijemput bersama-sama dengan saya ;)

    So, officially tawaran ni pun tamat unless sara tetiba cancel date nih...hehe..

    k, nanti zainur bagi no cntct so that senang kita discuss kat mana nak jumpa on that day k :)

  3. ♥S@R@♥ Says:

    tq very2 muchhhhhhhh zainur..hope dapat la kita berjumpa ek..

  4. Zainur Says:

    ur most welcome...insyaAllah akan bertemu... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs