Tag 1

Wow! I was been tagged by farahfatihah for the Beautiful Blogger Award. Thanx dear! @cinta Saya taklah beautiful mana pun cuma sedang-sedang gitu tapi tetap menghargai award ni sebab kecantikan itu adalah hak milik setiap insan... kan? Especially untuk semua bakal pengantin yang tengah darah manis ni!@senyumkenyit Ok, inilah awardnya....


Supaya award ni berterusan dan sebagai medium persahabatan antara bloggers maka saya akan perpanjangkan dengan menge'tag' 9 orang follower saya walaupun sepatutnya 15 org. So mereka yang layak untuk next Beautiful Blogger Award adalah:

Mrs Engineer
W.a.n.n.o.r.f.a.z.l.i.n.a
SK
s@r@
Cik Tuty
Zahara Ashiqin
Squarecutring
Adieyza

Oh, sebelum saya terlupa berikut adalah 7 perkara tentang saya:
  • Zainur tu gabungan nama saya dan dia. Zain dan Nur.
  • InsyaAllah, saya dan dia akan bernikah 18 September ni. Save the date k...
  • Dia orang Terengganu, saya orang KL.
  • Saya ni tak pandai nak beramah tamah. Kebiasaanya orang menganggap saya seorang yang garang dan sombong tapi bila dah kenal sangat lovely sebenarnya...@gatai
  • Saya amat suka membaca dan menulis.

Apa lagi ya?@soal

  • Saya seorang yang simple dan skima.
  • Last but not least, saya suka cokelat!!!

Ok, kawan-kawan yang telah di tag itu silalah perpanjangkan lagi blog award ini kepada bloggers yang lain. Syarat-syarat adalah seperti berikut:
  1. Thank & link the person that gave you the award.
  2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic
  3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award.
  4. State 7 things about yourself.
Nota: Esok me and parents akan berangkat ke KT. Ohh tidak sabarnya untuk makan malam di rumah dia...


:girl_14:
(mcm miang kan? @jelir)
3 Responses
  1. farahfatihah Says:

    hi zainur...
    oo baru saya tau nama kamu..hehehe nur..sedap nama tu..cahaya..
    owh selamat lah berangkat ke KT..jgn lupa mkn sata tau..sedapp

  2. sk Says:

    zainur, tengkiu2.. :)

  3. Zainur Says:

    Farah: ohh memang sgt suka satar, nasi dagang, akok n kerabu ayam panggang...tidak lupa juga keropok lekor...hehehe...dah selamat borong semuanya...

    SK: welkam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs