B & B Gathering: Part II

:puteh_27:

Rasa gembira dalam hati. Akhirnya sampai juga kat B&B Gathering. Alhamdulillah lepas solat Zohor dan turun tangga masjid terus aje nampak bangunan yang tertulis The Zon. Tak jauh mana pun menapak dari masjid tu. Cuma rasa berdebar-debar sebab menonong sorang-sorang.

Plan asal cuma nak walk in jer. Malas nak stay lama-lama since tak ada kawan. Tapi, entah macam mana masa girls kat reception tanya nak join hi-tea sekali tak, daku jawab boleh aje. So melayang la RM25. Tapi rasa worth it la juga. Cuma daku yang malu-malu ni je ambil sedikit je. Haha. Besides, dapat goodie beg. Dalam tu ada kipas or towel ala-ala candy, cookies, brownies and chocolate.

Banyak juga gerai. Antaranya diahlicious, bajoo, merisik gallery, ole-ole manis, tiara, ann & ash dan banyak lagi lah (tak tersenarai ok). Baju yang dia orang nak rent tu semua lawa-lawa. Ada juga yang nak let go terus. Tapi, sebab tak sama saiz so tak da beli apa-apa. Lagipun hari itu dah beli kain dekat jakel kan so mestilah nak design baju sendiri. Huhu..

Yang paling best sekali lah yang buat saya rasa berbaloi tu sebab saya berjumpa dengan 2 orang bloggers yang sangat ramah tamah ajak saya yang lone ranger ni untuk join dia orang. And it happens that one of them tu memang kenal sebab selalu singgah and komen-komen kat blog dia. Yang lagi sorang tu baru saja kawin. So dapat new friend lah. Which is so great! Nak tahu siapa? jeng...jeng...jeng.... Asnacute and anim. They are such a lovely person!

The second best thing is, i dapat free consultation dari seorang designer. Saya beritahu dia saya dah beli kain jenis bla bla bla dan saya nak design jenis bla bla bla....so dia lukis kan untuk saya for free aje. Upah jahit pun tak mahal sebab dia baru tapi saya rasa dia boleh pergi jauh. Kalau tak, takkan lah dia dapat kerja bersama dengan seorang designer popular tanahair kan? So plan nya macam nak upah dia aje. Haha...

Oh, sorilah no pictures to be uploaded since saya tak ada camera. Cuma kalau ada yang tak best pun mungkin susun atur ruang dalam tu. Sebabnya kerusi-kerusi untuk tetamu sebelah tepi dewan bukan dekat tengah-tengah berdepan denan stage tu. So, orang yang bercakap atas stage tu plak tak memandang we all yang guest ni. Plus view dari situ tak clear. Pada pendapat saya sepatutnya kerusi-kerusi disusun betul-betul depan stage manakala gerai-gerai sebelah tepi or keliling dewan. Tak tahulah....

Anyway, thumbs up untuk diah n team members sebab berjaya anjurkan event ini untuk pertama kalinya. Usaha beliau patut diberi tepukan. Kalau tak, tak berjumpa lah dengan bloggers yang lain. Lagipun event ni tak kurang meriahnya juga. So, syabas buat diah n team for this great event! Next year boleh anjur lagi. Ala-ala acara tahunan gitu... Heee...
7 Responses
  1. aziraarif Says:

    i pegi sana,kite berdua terserempak tak? i pun dtg sorang2 je..bloggers yg i paling suke asyhla and booth sebelah asyhla, lupe tak ingt plak nama...peramah sgt.

  2. Hanim Says:

    hye u!! finally jumpe ur blog.. wink wink.. nice to meet u there.. :)

  3. Zainur Says:

    Azira: Yer i saw u... Saya tlg snap pic u and ann.. ;)


    Hanim: Hi!! Nice to meet u 2... :)

  4. Hasnah Says:

    kak kak.. nti asna update blog ada gmbr akak.. nti akak copy paste je ek ;) hehe

    kak Hanim! hehehe =))

  5. KAK RAINBOW Says:

    salm kenal oohh bgaus pi sorang2 kan? saya tak dpt join gathering tu

  6. aziraarif Says:

    tq tq...i excited jumpe ann, baik kan dia...and you too...tq tlg snapkan pic kami berdua, patutnye kite dua pun kene amik pic together2 kan

  7. Zainur Says:

    Asna: Mana2 ada muka akak kirim satu tau...huhu

    Nurul: Seronok tp bila ada kawan lagi seronok :)

    Azira: Tak pe, kira nie dah kenal2 la nie...esk2 bergamba plak ye.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs