Warna tema majlis

Seingat saya, tak pernah lagi announce warna tema untuk majlis pernikahan nanti. Hari itu masa jumpa Mr Designer pun dia tanya apa tema majlis awak? Aku macam terkedu kejap. Rupa-rupanya part yang penting ni aku tak confirm betul-betul lagi. Haha teruk betul. Sebabnya aku akan pakai baju putih atau seakan-akan putih. Off-white lah senang cerita.

Sebenarnya aku tak pernah suka warna pink pun. Dulu aku suka warna biru. Kemudian aku suka warna hijau. Sekarang aku suka warna pink. Tapi, untuk pakai baju fully pink tak mungkin lah. Sebab rasa tak cocok dengan tubuh aku. Tapi sentuhan pink sedikit dengan gabungan warna yang lain akan memberi impak lembut dan manis.

Dulu, aku selalu berangan nak tema warna hijau putih. Tapi, ramai kengkawan yang kahwin guna tema tu. So rasa tak bestlah. Ala-ala dah basi.


So, sekarang aku dah nekad. Warna tema majlis aku adalah.......

pink-green or pink hijau


Tapi the dress tetap off white. So, what's yours?

** Semua gambar adalah ehsan dr Mr google
13 Responses
  1. Liyana SCR Says:

    sweetnya hijau pink. I nya theme semua dah di tentukan by my fiance. huuuu T_T Ikut aje la. huhuu

  2. Zainur Says:

    Sweetkan...takdala pinky sangat...wah wah wah fiance tentukan..kenapalah my fiance tak nak pilih2 ekh..

  3. Liyana SCR Says:

    eee...better u pilih sendiri. haha. My fiance slalu kate I ni slalu buat decision terburu2 pastu menyesal. So, bia die tentukan semua. hahaha (huhu) XP

  4. Unknown Says:

    sweetnya gak hijau+pink

  5. Zainur Says:

    Mazni, hopefully cantik lah ekh. Tgk dlm gamba mmg nice aje..huhu


    SCR, kira tunang awak ni bagus jugaklah...haha..u guys complete each other lah :)


    Mia, betoi nampak sweet ;) walaupun emak mungkin xberapa berkenan lol ;D

  6. farahfatihah Says:

    zainur..juz go for it..mmg cantik tau ..fara pernah nampak kombinasi ni mmg cntik!!!

  7. Kak Teeha Says:

    the combination was perfect! seriously..saya punya wedding pun byk guna pink+green..invitation cars, cake, hall deco...

    ramai kata cantik..

    jadi, saya pun rasa combination tu sangat cantik=)

  8. Elya Roza Says:

    zainur..wat ala ala konsep garden ke???dress off white cantik sgt!!~wdding theme ijau pink, sure baju kamu akan naikkk !!!

  9. Zainur Says:

    Farah: arap2 my vision ni akan cantik...hehe


    Siti: Nanti blh la saya refer gambar2 awak... :) thanx..

    Elya: Memang teringin nak buat ala garden tapi tak ada bajet sgt so konsep biasa2 aje...huuu...

  10. madam kheyr hameed Says:

    yeah...setuju..

    decoration for dais, outfit for families, hantaran, segala mala deco...kombinasi pink & soft-mud-green (eh..betul ke aku eja ni?)

    your wedding dress...putih.

    kot nak pakai traditional-outfit...probably pink yang tak berapa nak pink..pink yang ke arah kecoklatan/kemaroonan. ahaks..susah rupenye nak pilir theme colour ye? ihiks.

  11. Zainur Says:

    Mrs Zach, InsyaAllah memang plan gitu...kalau cukup bajet :) tp nikah dress confirm putih :)

  12. Zahra Ashiqin Says:

    cantek tau pink green...sy dgn my fiance sbb tarik2 tali ttg theme color concept utk hantaran...die nak wat hantaran sy color hijau......sy tak nak...sy nk pink..lepas sy buat research...letak dua2 color tu..jd la pink green..puas hati..hihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs