Kalau berpacaran

Itu hari saya ada cakap...

"Lepas kahwin kulit wajah terasa lembut, licin dan gebu!":girl_11:

Tak sangka encik suami pun kata begitu. Nak tahu rahsianya?

Tak perlu bersolek tebal-tebal. Tak perlu lumur losyen dan bagai. Hanya dengan menjaga pergaulan sebelum bernikah!

Ini komen yang saya terima dari Siti NorFatihah, "Kulit halus mulus sbb seri pengantin! bila kita tak pernah disentuh oleh lelaki, sekali dpt sentuhan pertama dari suami sendiri, hormon dlm badan dikeluarkan menyebabkan kulit berseri2.. tu sbb ada makcik2 tua yg pandai tengok 'air muka' katanya.. "

I think she's right! So, marilah sama-sama kita menjaga pergaulan dan batas-batas aurat sebelum kamu berkahwin dengan si dia. Lelaki yang baik pasti akan menjaga maruah gadisnya.

Untuk kamu-kamu yang sedang berpacaran di luar sana. Saya dedikasikan lagu ini buat kamu semua. Mudah-mudahan kita beroleh manafaatnya di samping rentak lagu yang catchy ni. Kali pertama dengar sudah jatuh hati!

6 Responses
  1. asna cute Says:

    alhamdulilah. asna pun salah sorg begitu jugak heh =))

  2. Mia-Ina Says:

    itu yg dituntut islam...mia pn x nah dating dgn tunang..

  3. Mia-Ina Says:

    salam zainur,

    mtx isi form address di my blog utk mia hantar kad kahwin....mudah mia save ur data utk akan dtg kekal di my pc

  4. Hanim Says:

    Salam.. Zainur, still remember me? Subhanallah, terkejut tau2 dh sah bergelar isteri.. :)) dh lama sgt tglkan blog.. anyway, congrats dear!! wish u happy married life!! seronoknye nk dok assuie 3yrs..jeles dgn kamoo.. :)) take care!!

  5. WenG WenG BuBuB Says:

    salam zainnur. barakallahulakuma.. semoga pernikahan dirahmati dan diberkati hingga syurga, dengan nikmat iman dan takwa kepadaNYA... cinta selepas nikah itu memang indah...sy juga mengimpikan perkara yang sama.. insyaALLAH. dokan sy juga ye...=)

  6. CaDLyNN Says:

    nasihat yang berguna!
    sangat setuju :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs