Baju Nikah Dear dah siap!

Lama gila tak update pasal persiapan kahwin. Hari itu dah sibuk dengan perpindahan ke Kelantan, jadi siaran tergendala sekejap. Apatah lagi nak menyesuaikan diri dengan persekitaran kat sini. Tapi, entry pasal nuffnang dan ProjectAlpha macam tak boleh miss lak. Haha... Bukan apa, ni la salah satu ekstra income yang saya boleh dapat melalui blogging. Nak harapkan sangat orang klik-klik iklan kat blog saya ni berapa lah sangat.

Actually, saya pun baru join nuffnang dalam 2 bulan yang lepas dan baru dalam sebulan ni kenal nuffnang secara dekat. So far pendapatan saya Rm50 sebulan. Kiranya sekarang dah cecah lebih angka RM100 la ya hanya dengan join ProjectAlpha ni. Kira not bad juga la kan? Kalau dah cecah RM200 nanti nak cash out la. Kira boleh la saya belanja itu untuk bayar my makeup artist nanti. Kerja kahwin ni memang banyak nak pakai duit. So, bila dapat extra income ni tak der la terasa sangat kan. Kira ada wang keluar ada juga wang masuk. Jangan keluar aje memanjang nanti bankrup pula! So, dengan adanya nuffnang ni dunia blogging jadi indah gitu. Thanx to Nuffnang!

BTW, baju nikah Encik Tunang dah siap. Excited bukan main lagi dia. Semalam dia tunjuk kan saya live via YM thru webcam la. Tapi, dia tunjuk aje tak pakai pun depan saya. Dia kata tunggu time nak nikah nanti. Jadi terpaksa lah saya bersabar ye. My designer pun ada contact ritu katanya tengah bulan ni first fitting. Yeay! Lately, dia tengah sibuk dengan fashion show. So, still ada kesempatan la untuk saya mengempiskan perut yang membesar masa zaman mengangur dulu. Haha...

And, tengah bulan ni we all bercadang untuk beli cincin nikah. Encik tunang akan datang dengan mak nanti kat Kelantan ni. Masa time tu la akan survey-survey and kalau berkenan beli terus. Dan bulan 6 nanti kita orang akan start beli barang hantaran. We plan nak beli kat KL sebab banyak choices. Hopefully semua yang dirancang berjalan mengikut jadual. Huhu...

Okla till then we meet again!
2 Responses
  1. farahfatihah Says:

    waaa seronoknya semua nak settle dah..huhuhu tunang far xantar baju dia lagi pun =( dia kata lambat lagi grrrrrr sabo je la kan

  2. Zainur Says:

    Farah, en tunang sangat ghairah (xsabo) nak kawin...hehehe....tgk dia punya baju siap dulu dr saya and dia jugak yg antar ke tailor dulu...hehe..sayangg encik tunang!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs