My nikah outfit...........



Nak cerita apa eh? Nak cerita pasal persiapan kahwin rasa macam kecut perut! Haha...since saya dah mula kerja ni banyak plan yang dulu rancang tergendala. Dah la kerja jauh ok. Nak balik KL selalu pun payah.. So, banyak lagi benda tak settle. Sekarang, mak saya yang dah jadi ala-ala bridezilla. Sedang saya mood masih tenang-tenang lagi. Bajet sempat la tu....Hohohoho....

Cuma sekarang dah nak masuk tengah bulan. Sepatutnya encik designer dah kena contact saya untuk first fitting! Tapi, dari sehari ke sehari saya tunggu masih juga tak ada khabar berita. Tensen tau! I know belum lagi masuk exactly tengah bulan but ALMOST. He is suppose to inform me earlier sebab I nak kena tempah bus/flight ticket untuk balik KL. Lagi pun bukan setiap weekend I'm available. Sebab tu I nak sangat dia inform I awal-awal supaya senang kerja I. I boleh aje relax relax lagi tapi my mom dah bunyi-bunyi tanya itu ini. Jadi, saya jadi pusing nak menjawab pertanyaan mama. Alahai... Please please Mr Designer....please contact me. I pun dah tak sabar nak tengok apa jadi dengan kain tu okay.

So sebelum bajuku siap layankan lah beberapa design nikah outfit yang pernah saya angan-angankan. Huhu... Saya memang suka simple aje! Agak-agak baju nikah nanti serupa yang mana?

Ni saya suka tang kat bawah dada tu. Memang berkenan sangat kalau wedding dress ada elemen macam ni! My baju nikah harus ada.... ;P


Style awal-awal yang saya berkenan. Exactly macam ni. Jubah style. So, baju nikah saya akan ada elemen jubah dikacuk dengan dress! Haha...


Last but not least, memang paling suka design ni. Suka kat baju tu sebab ada ala-ala mcm jaket. Oleh kerana saya telah pilih elemen dari gambar satu maka design ni dah tak cocok lagi. Takperlah, nanti tempah design gini untuk mana-mana majlis keparat koporat!


What's your dream wedding dress?@rindu
5 Responses
  1. farahfatihah Says:

    hi zainur...la call je la designer tu huhuhuu eh betul ke nak coklat tu?

  2. Hasnah Says:

    baju kurung mpden heheh ;)

  3. Anonymous Says:

    my dream wedding dress is any kind of english victorian era costume. hahaha.

  4. Atiqah Adnan Says:

    like!! semua cantik2.. please proceed~

  5. Zainur Says:

    Farah, sengal tak saya? Dah msg dah tapi dia kata tgh bulan ni...segan I nak msg lagi...I want the choc kalo akak tu blh buat yg mcm i request...blh ker?

    Asna, bc byk kali...moden rupanya...hehehe


    Zara, wow...xklusif tu....I pon suka gak...baju zaman tu sangat gojes plus sopan!

    Atiqah, dah proceed dah ngah tggu hasilnya nie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs