Blog ini akan diprivatekan untuk sementara waktu

Sedih!

Sebab saya sangat sibuk dan mengabaikan blog. Saya memang nak update selalu. Nak jenguk kawan-kawan semua pun kadang-kadang tak sempat. Maafkan saya....

Ok, hari ini saya update sedikit sebanyak persiapan yang telah berjaya dilakukan. Boleh dikatakan 90% dah siap! Ya ka 90%?? Kurang lebih gitulah.

Yang pertamanya borang nikah. Alhamdulillah dah settle! Terima kasih kepada encik tunang yang telah bersusah payah menyegerakan dokumen di pihak beliau. Maka, dengan itu diumumkan. tarikh akad nikah adalah pada 18hb September 2010 jam 10 pagi. Manakala jamuan makan atau kenduri kahwinnya sebagai tanda kesyukuran akan berlangsung pada hari yang sama bermula jam 12 tengah hari hingga 4 petang. Semua blogger dijemput hadir. Kalau you all sudilah kan. Maklumlah majlis saya ringkas saja. Tak ada bersanding, tak da renjis merenjis, silat pulut ka, persembahan koir ka. Yang ada hanyalah dendangan dari Maher Zain. Tak dapat Daniel Zain sebagai photographer, Maher Zain yang penasyid itu pun jadilah! Hehehe...

Yang kedua baju. Alhamdulillah telah selamat dihantar oleh my designer ke rumah. It fits me well. Cuma my nikah dress ni tak lah sarat and gorgeous macam orang lain kut. Just simple but yet sweet. Itu komen my mom and my sis. Therefore, memang boleh dipakai even selepas perkahwinan untuk mana-mana formal event or special macam dinner ke. So, tak da pembaziran di situ. Macam sesetengah orang yang lain they spent a lot to make their gorgeous dress but at the end, they only pakai it once and later on terpaksa let go or sewa kepada orang lain. So, in this case, tak kan berlaku pada saya. Sebab saya akan simpan ke akhir hayat and selagi badan tak mengembang sangat saya still boleh pakai berulang kali. Hehehe....

Katering pun dah tempah, bunga telur dah siap dibuat, rosette pun dah siap, kad dah siap dalam proses nak hantar, door gift pun dah settle, perabot bilik pon dah sampai, bilik pun dah siap kemas tinggal nak menghias je lagi, langsir dah beli, baju untuk close family pun dah ready, photographer dah ada...ermmm apa lagi eh? Pendek kata tunggu masa je lah.

Ini saya tunjuk bunga pahar dan rosette yang telah pun siap dibuat. Yang lain-lain tu akan di pos selepas majlis berlangsung. Oh sebelum saya terlupa, saya terpaksa 'private'kan blog ini untuk tempoh sementara waktu dari 1 September sehinga 25hb September 2010. Sesiapa yang still nak mengikuti blog ini boleh tinggalkan email anda okay. Saya akan invite kawan-kawan.

rossette masa belum pasang pin dan duit.



Siap untuk dipakai!


Bunga dulang dengan tema pink-hijau.



Bunga pahar.

Maaf, kualiti gambar kurang memuaskan!
8 Responses
  1. sk Says:

    yay.. byk benda dah setel! :)

    nnt nak private, invite sy ek;
    sk.adam@rocketmail.com

  2. madam kheyr hameed Says:

    caiyokk zainur!!

    barakallahulakuma wabaraka'alaikuma fi khayr..in advance

    elkheyr83@yahoo.com

  3. ♥S@R@♥ Says:

    alhamdullah banyk yg dah settle..

    nur jgn lupa invite sara ea
    mizbutterfly01@gmail.com

  4. Zainur Says:

    ok will add u guys! ;)

  5. Unknown Says:

    jgn lupa me mia_azarina@yahoo.com

  6. Cik Belle Says:

    bunga pahar tuh sangat comel! sukee. ehehe. invite me jugak k: nur.athiah84@gmail.com =))

  7. Elya Roza Says:

    zainur..jgn lupee invite elya gak k :)

    elyaelmo@gmail.com

  8. Kak Teeha Says:

    jgn lupa saya!

    ideakahwinsaya@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs