Jemputan Perkahwinan *sticky entry*

Sticky Entry! Please scroll down for the latest update. Thank You!


Salam,

Kawan-kawan, saya tahu saya banyak berhutang cerita dengan kalian. Apa nak buat, sibuk tahap gaban. Beginilah kehidupan seorang pensyarah. Tambahan pula saya bakal bercuti panjang jadi terpaksalah pulun membuat nota dan melajukan pembelajaran supaya dapat bercuti dengan gembira pada hari bahgia tu.
:puteh_19:
Kawan-kawan, memandangkan waktu yang semakin singkat maka saya ingin mengambil kesempatan yang terluang ini untuk menjemput semua kawan-kawan blogger ke majlis walimah saya nanti yang akan berlangsung pada 18 September 2010. Kawan-kawan yang sudi hadir atau berkenan menerima undangan saya yang biasa-biasa ni bolehlah meningkalkan alamat di ruangan komen atau email saja kepada saya di syazee83@yahoo.com atau zainur1925@gmail.com.

Saya amat berbesar hati untuk mengundang semua rakan-rakan blogger dan sangatlah gembira jika ada yang sudi hadir. Sekian dahulu dari saya.

Please save the date!
10 Responses
  1. MaZNi PutERi Says:

    tahniah zainur! tapi majlis di mana ya?

  2. Zainur Says:

    Terima kasih. Majlis di KL...

  3. ♥S@R@♥ Says:

    ye2..nnt sara email alamat..
    thanks nur ;)

  4. sk Says:

    nak dtg!!

    nnt sy email kan alamat ek! :)

  5. Elya Roza Says:

    zainur....majlis di KL kan???
    InsyaAllah elya nak hadirkan diri..boleh???

    elyaelmo@gmail.com

    A-0-4 Bayu Tasik 1,
    10/106 bdr sri permaisuri
    56000 cheras, KL

  6. aCik GeE cHoMeY Says:

    sonok nyer da nak kawen kan...tahniah..:-)

  7. Mysarah Rahman Says:

    i nak pergi jugak! dah email the add ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs