90 hari lagi...

Ding dong! It's exactly 90 days more to go before the wedding day!


Ada rasa cuak dalam diri. Masih banyak lagi hal-hal besar yang tidak langsai. Malas nak sebut kerana bikin cuak saja. Tambah pula minggu ini sangat padat dengan bengkel dan exam. Exam besar yang buat saya gerun. Kalau saya tak lulus alamatnya kena mengulang lah lagi. Mengulang saja tak pa tapi nak ambil exam ni kena bayar RM570 tuh! Itu tak termasuk lagi kos perjalanan dan penginapan. Mujur juga tempat exam kat rumah. Kawan-kawan saya terpaksa belanja hampir 1k semata-mata nak ambil exam ni. Ada yang ambil 3 kali pun tak lulus juga. Seram ok. Tuh la dari dulu mak suruh belajar english betul-betul tak nak. Haha... Anyway, kawan-kawan tolong lah doakan saya lulus dengan jayanya. Saya tak mau mengulang banyak kali. Ya Allah bantulah hambaMu ini... Ameen...

Oh ya tadi tauke Famista telefon! Yep! esok set perabot bilik saya sampai. Yahuuuu...... Hujung minggu ni saya balik rumah merasa lah nak tidur atas katil baru. Sebelum ni saya tidur kat lantai aje tau! Nanti saya post gambar ok? Errr... perlu ker? Macam nak menunjuk pula, tak baik kan?

Seperkara lagi yang buat saya ceria ialah, Kak Nadia dari Dina Halim sms saya tanya tentang idea pelamin yang saya impikan. Wah wah wah....bagus betul sebab pihak Dina Halim bagi saya peluang untuk menyatakan pelamin idaman saya. Memang selang 2 hari terus saya email gambar pelamin idaman. Hehe... Alhamdulillah, Kak Nadia akan cuba buat mengikut bajet yang telah ditetapkan. Mini pelamin ini ditaja khas oleh pihak Dina Halim melalui pertandingan yang dianjurkan awal tahun ini. Saya sangat gembira dan bersyukur. Merasa juga daku duduk di singgahsana! *Walaupun sebenarnya saya masuk contest ni sebab aim untuk dapat second or third place sebab dapat sponsor baju tapi lain lak jadinya...hahaha.... Saya suka baju kahwin Dina Halim sangat cun dan menepati citarasa muslimah terkini!*

Oklah, patutnya ringkas aje update ni, terpanjang pula jadinya. Tunggu next update dari saya ok?
7 Responses
  1. Fathiyah Says:

    sure tgh dok pk design pelamin time nih kan =) chaiyok!

  2. Aty Fared Says:

    eerrrkk..90 hari lagi..?? waa...same Lar kite..!! nak tumpang cuak jugak... ~ngeeee

  3. aCik GeE cHoMeY Says:

    ade lg 3 bulan..buat pelahan2 n berhati2...jgn kelam kabut k..:-)

  4. Zainur Says:

    Fathiyah: Tak fikir mana pun...serah sepenuhnya pada Dina Halim ;)

    @ty: Wahh u pun 18 Sept juga ker? Mesti dah banyak settle nih...hehehe

    Acik: Thanx....mmg agak slow motion pon...sampai cuak jadinya...haha

  5. Unknown Says:

    gd luck zainur for exam. wah,dpt wat rekaan pelamin impian sendiri tue..bestnya..

  6. farahfatihah Says:

    wahhh katil baru nak smpi!! yeay!!!
    opss terlebih plak hehehe wahh kak nadia dah sms yer..ari tu fara g butik dia, n pelamin dia mmg gojes2 tau...awak aikexam pe? moga lulus dgn jayanya k

  7. iedayah Says:

    hai2..salam kenal..wa..katil bru nk sampai..mimpi indah lor npknye ea..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs